Silan Logo Silan Suprême
Sukelduge Silani ajalukku aastast 1968
1960

Võitlus kuivuse ja jäikuse vastu

See oli loosung, millega edukas Silani kaubamärk esmakordselt välja tuli. Kuivus ja jäikus ähvardas meid kõigis karedates ja kõvades riideesemetes – kuid Silan alistas selle, tuues tarbijateni Silani pehme pesu.

1970

Lõhnastatud pesupehmendajad

Inimesed said kiiresti aru, et Silan teeb pesu imeliselt pehmeks. Kuid Silan suutis veel rohkemgi. Oma „maailma kauneimate lõhnadega” pakkus see kasutajatele pesuhooldust, mis ka lõhnas magusalt.

1980

Lilleõite värskus

Algas uuenduste ajastu. Kasutusele võeti uued tooted nagu pesukuivati lehed ja uued lõhnavariatsioonid. Kiire arengu sõnumit toetas Silani üldise välimuse muutumine.

1990

Nauditav kogemus

Silan kinnistas oma maine kui „pere pesupehmendaja”, pakkudes koheva ja lõhnava pesuga kogu perele nauditavat kogemust. Ebatavalised lõhnavariatsioonid rikastasid tootesarja veelgi.

2000

Nauding meeltele

2000. aastate naisi hellitati lisaks klassikalistele Silani pesupehmendajatele ka essentsiõlisid sisaldava Silan Aromatherapy põnevate lõhnade ning juhtivate parfüümimeistrite loodud Silani valiku imelise glamuuriga.

2013

Isiklik hetk

Nautige Silaniga püsivaid lõhnu ja imeliselt pehmet pesu. Hellitage end Silan Aromatherapy sensuaalsete lõhnadega või proovige Silan Fresh Scentsi virgutavat püsivat värskust ja toodet Dryer Freshness.

Täna

Lõhnade maailm

Silan on minu ja mu pere jaoks midagi enamat. Laske meil viia teid Silani imelisse lõhnade maailma. Nautige Silani pesupehmendajatega eriti püsivaid lõhnu, mis peavad vastu kuni 100 päeva*!

*100 päeva pärast kapis hoidmist. Värskusepärlite efekt.